KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA وقتی که پپ گوادریولا گریه کرد

وقتی که پپ گوادریولا گریه کرد

پپ گوادریولا و پیر هویبرگ - وقتی که پپ گوادریولا گریه کرد
 
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این را به خوبی آمار و ارقام او نشان می‌دهد. این مربی اسپانیایی از نظر اخلاقی هم بسیار خوب است و در دوران بازیگری و مربیگریش کمتر پیش آمد که رفتاری زشت و ناجوانمردانه از او سربزند.
 پیر امیل هویبرگ از بازیکنان جوان بایرن مونیخ رویدادی را نقل کرد که به خوبی شخصیت والای گواردیولا را به تصویر می‌کشد. این بازیکن دانمارکی در گفت‌وگویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت ، گفت: پزشکان در دانمارک اعلام کردند که پدرم مبتلا به سرطان است و هیچ امیدی برای زنده ماندن ندارد. وقتی به تمرین بایرن آمدم چهره‌ای غمناک داشتم و به شدت گریه کردم چرا که من 18 سال سن بیشتر نداشتم و نمی‌توانستم بدون وجود پدرم زندگی کنم. گواردیولا وقتی مرا ناراحت دید به گوشه‌ای برد. او به من گفت که می‌داند پدرم مریض است. در صحبت‌های او ناراحتی و اندوهش را به وضوح مشاهده می‌کردم. گواردیولا گفت از مریضی پدرم به شدت ناراحت است و به یکباره گریه کرد و اشک از چشمانش سرازیر شد.

او افزود: گواردیولا شخصیت والایی دارد. او از سران باشگاه بایرن مونیخ خواست تا به من کمک کنند و پدرم را برای درمان از دانمارک به آلمان آورند. پدرم با تلاش‌های گواردیولا به آلمان منتقل شد و الان پزشکان وضعیت او را رضایت بخش توصیف کردند.

گواردیولا در چهار سالی که هدایت آبی-اناریها را برعهده داشت نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورد و با این تیم چهارده جام کسب کرد تا به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ آبی-اناریها انتخاب شود. او پس از یک فصل دوری از مستطیل سبز بایرن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. بایرن در فصل جاری رقابت‌های لیگا با این مربی اسپانیایی نتایج خوبی کسب کرده و با 38 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قراردارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: پپ گواردیولا, وقتی که گواردیولا گریه کرد, بایرن مونیخ, گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ آمکان, اشک های گواردیولا, پیر امیل هویبرگ, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )